Lakipalvelut yksityishenkilöille ja yrityksille Laukaasta

Ota yhteyttä

Lakiasiaintoimisto Esa Jäntti hoitaa ammattitaidolla niin perhe- ja perintöoikeusasiat, sopimusoikeusasiat kuin monet muut oikeuden osa-alueet. Tutustu tarkemmin lakipalveluihimme ja kysy lisätietoja puhelimitse tai sähköpostilla! Palvelemme asiakkaita Laukaassa sekä Jyväskylän ja Äänekosken seudulla.

Perhe- ja perintöoikeuspalvelut

Perhe- ja perintöoikeus on yksi lakiasiantoimistomme ydinosaamisalueista. Hoidamme pitkällä kokemuksella muun muassa:

• Perunkirjoitukset

• Perinnönjaot

• Osituskirjat

• Testamentit

• Avioehtosopimukset.

Lakimies Esa Jäntti toimii tarvittaessa myös käräjäoikeuden määräämänä pesänselvittäjänä ja -jakajana. Avioerotilanteissa hoidamme luotettavasti ositukset ja omaisuuden erottelut. Pyydä lisätietoa monipuolisista perhe- ja perintöoikeuspalveluistamme.

Kysy lisää!

Sopimusoikeuspalvelut

Palvelemme sekä yrityksiä että yksityishenkilöitä erilaisissa sopimusoikeudellisissa asioissa. Valmistelemme, laadimme ja tarkastamme erilaisia sopimuksia. Laadimme esimerkiksi:

• Erilaiset kauppakirjat

• Vuokrasopimukset

• Yhtiösopimukset

• Edustus- ja jälleenmyyntisopimukset

• Osto- ja myyntisopimukset

• Työsopimukset.

Lisäksi laadimme muun muassa edunvalvontavaltakirjat, jotka helpottavat asioiden hoitoa valtuuttajan terveydentilan ja päätäntäkyvyn heiketessä.

Tarvittaessa lakimies Esa Jäntti toimii kiinteistöjen luovutuksissa julkisena kaupanvahvistajana.

Maksukyvyttömyysoikeus- ja yhtiöoikeuspalvelut

Hoidamme pitkällä kokemuksella yritysten ja yksityisten henkilöiden maksukyvyttömyyteen ja ylivelkaisuuteen liittyviä oikeudellisia kysymyksiä. Palveluihin kuuluvat muun muassa:

• Konkurssipesien hoito

• Konkurssihakemukset

• Takaisinsaantimenettelyt

• Yrityssaneeraukset

• Ulosottoon liittyvät asiat.

Kartoitamme kuhunkin tilanteeseen parhaiten sopivan maksukyvyttömyysinstrumentin sekä velkojille että velallisille.

Yhtiöoikeuteen liittyen muun muassa perustamme yrityksiä, laadimme osakassopimuksia sekä hoidamme yhtiömuodon ja yhtiöjärjestyksen muutoksiin liittyviä kysymyksiä.

Vahingonkorvausoikeudelliset palvelut

Vahingonkorvaustapauksissa arvioimme vahingonkorvauksen suuruuden ja sen lailliset perusteet, oli asiakkaamme sitten vahingonkärsijä tai -aiheuttaja.

Pyrimme aina ensisijaisesti sovinnolliseen ratkaisuun vahingonkorvausasioissa. Avustamme asiakkaitamme myös vakuutusyhtiöiden kanssa syntyneissä ristiriitatilanteissa.

Lakiasiaintoimisto Esa Jäntti tarjoaa kattavat lakipalvelut Laukaassa. Varaa aika konsultaatioon tai kysy lisää puhelimitse!